188 بررسی تاریخچه روابط عمومی و روابط عمومی در ايران 7 صفحه فایل ورد

روابطعمومی به عنوان يك هنر و فن كه جنبههای علمی و عملی آن از اوايل نيمه قرن بيست به تدريج شكل گرفت گرچه برمبنای نيازها و ضرورتهای جامعه صنعتی روبه رشد غرب به پيدايش درآمد اما پيش از آن نيازمند اشتياق و انديشه خلاق افرای برای فعاليت در عرصه افكار عموم188 بررسی تاریخچه روابط عمومی و روابط عمومی در ايران 7 صفحه فایل ورد|1529911|jpw|188 بررسی تاریخچه روابط عمومی و روابط عمومی در ایران 7 صفحه فایل ورد
محقق گرامی فایل مورد نظر در مورد 188 بررسی تاریخچه روابط عمومی و روابط عمومی در ايران 7 صفحه فایل ورد آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.

روابط‌عمومی به عنوان يك هنر و فن كه جنبه‌های علمی و عملی آن از اوايل نيمه قرن بيست به تدريج شكل گرفت گرچه برمبنای نيازها و ضرورت‌های جامعه صنعتی روبه رشد غرب به پيدايش درآمد اما پيش از آن نيازمند اشتياق و انديشه خلاق افرای برای فعاليت در عرصه افكار عمومی و اجتماعی برای امتناع و ترغيب بوده است. بيش از 50 سال فعاليت و پايداری روابط‌عمومی همراه با افت و خيزهای پيش‌رو در ايران امروزه فضای نوينی را همگام با توسعه سياسی و اقتصادی و ضرورت‌های جوامع در حال گذار به محك تجربه كشيده است. خواهی نخواهی پيشرفت دانستنيهای انسان پيرامون محيط فعال انسانی كه در آن دانش روابط‌عمومی يكی از مؤلفه‌های پايدار كنونی برای فعاليت، اقدام و توسعه در اين محيط است و آميخته با فن صنعت تبليغات به ويژه در حوزه توليد و خدمات گام برمي‌دارد، ضرورت آموزش‌های نو به نو به عنوان مهارت‌های تكميل و تنظيم و تدوين روش‌های رو به توسعه ناشی از تكامل فزاينده‌ اين دانش برای كارگزاران و فعالان اين عرصه در كشور كه هنوز مرزهای نوينی را به تجربه مي‌گذارند، پوشيده نگزارده است. همگام با اين وضعيت پربار كردن دانش برمی برپايه اخلاق و روان‌شناسی اجتماعی ايراني‌ها بي‌شك هدف هر نوشتاری دراين حوزه از دانش هنوز نوپيموده به شمار مي‌رود. اداره كل تبليغات با رويكرد حمايت از گردآورندگان،‌ متخصصان، فعالان و كارگزاران به دنبال تقويت و توسعه آن جنبش نرم‌افزاری پديد آمد، در عرصه روابط‌عمومی برآمده است و تلاش دارد ضمن تقدير و حمايت از مؤلفان و تدوين كنندگان اين دانستنيها موجب دلگرمی پويندگان نسل در اين راه باشد. اميد كه چنين باشد،‌ اگر خدا خواهد.

روابط عمومی در ايران ( قرن حاضر ) قبل از پيروزی انقلاب اسلامی

در سال 1322 شمسی با تصويب هيأت وزيران ، اداره يی به نام « اداره كل انتشارات و تبليغات » تشكيل شد كه وظيفه اصلی آن بيشتر در جهت انتشارات وتبليغات درآن زمان بود. با تشكيل اين اداره به مرور امر تبليغات و ارتباطات در دستگاه های دولتی مورد توجه قرار گرفت.روابط عمومی به صورت امروزی آن حدود 37 سال در ايران قدمت دارد. اولين روابط عمومی در سال 1327 شمسی از طرف شركت نفت ايران و انگليس در ايران به وجود آمد كه مركز مهم ترين تشكيلات و فعاليت های آن در آبادان بود و در تهران فقط يك دفتر داشت. اين شركت در توسعه فعاليت های خود به تدريج در ساير نقاط ايران از جمله اهواز ، مسجد سليمان ، كرمانشاه و ديگر مناطق نفت خيز اقدام به ايجاد دفاتر نمايند گی كرد. اين روابط عمومی مطابق با سليقه و فكر مؤسسين انگليسی خود" Information "



مطالب دیگر:
📂دانلود مقاله تحقیق نوسان ساز های سینوسی📂دانلود تحقیق بررسی نانو لوله های کربنی و اثر میدانی نانو لوله ها📂دانلود پاورپوینت ۵ قانون ساده برای شاد زیستن📂دانلود پاورپوینت 7 توصیه طلایی برای پیشگیری از اضافه وزن و چاقی📂دانلود مقاله تحقیق مفاهیم اولیه حسابداری صنعتی📂دانلود کتاب فکرتان را عوض کنید تا زندگیتان تغییر کند اثر برایان تریسی📂دانلود تحقیق صندوق بين‌المللي پول📂دانلود تحقیق نقش مالیات بر توسعه اقتصادی📂دانلود کتاب شفای زندگی اثر لوئیز هی📂کتاب آموزشی ذذهن آگاهی و بوکتچیوددرمانی+دانلود📂کتاب چگونه با آرامش و بدون نگرانی زندگی کنیم+دانلود📂ذهن ثروت ساز📂کسب درآمد اینترنتی بدون سرمایه با درآمد عالی📂آموزش دریافت کد بورسی ( فروش سهام عدالت)📂کسب درآمد 150 هزارتومانی در روز + هدیه ویژه رایگان📂دانلود نمونه سوالات فلسفه اخلاق با تکیه بر مباحث تربیتی📂نمونه سوالات روانشناسی یادگیری📂دانلود تحقیق حسابداري اموال، ماشين آلات و تجهيزات📂دانلود تحقیق مالیات بر درآمد املاک📂دانلود نمونه سوالات اصول و برنامه ریزی درسی📂مجموعه سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی📂پکیج کامل کتاب های الکترونیکی رشته الاهیات📂پکیج زندگینامه های اشخاص معروف در رشته تاریخ و فرهنگ📂کتاب پدر پولدار پدر بی پول رابرت کیوساکی نسخه pdf📂دانلود پاورپوینت مبانی مدیریت استراتژیک